piątek, 12 grudnia 2014

15 tygodni.

15 tygodni za nami! Ale ten czas leci.. Filipek każdego dnia nas czymś zadziwia. Rośnie i rozwija się ten nasz chłopaczek, że hoho. ;) Gadkom nie raz nie ma końca,  uśmiechy sprzedaje od ucha do ucha.. sama radość.
Szczepienie, które odbyło się tydzień temu, zniósł bardzo dobrze. Raz tylko zapłakał i zaraz po tym już się śmiał, także był baaardzo dzielny. Waży już 6600g! Ojj jest co nosić. :)
Na drugi dzień po szczepieniu zaczęły się mocne ulewania i wymioty, trwały jeden dzień.. Po poprzednim było to samo, ale nie powiązałam faktów wcześniej.. Mam nadzieję,  że to tylko zbieg okoliczności, a nie reakcja na szczepionkę.. Choć i taki objaw poszczepienny może być.. Na pewno wspomnę o tym lekarce na kolejnym szczepieniu.

Noce Filipka są cudowne- nie mam kompletnie na co narzekać. Na przykład wczoraj Fifciu poszedł spać o 20, pierwszą pobudkę miał dopiero o 6 rano! Potem już co 2 godziny pobudka na cyca, ale przespaliśmy do.. 12 w południe :D po prostu istne szaleństwo ;) Dziś też od 20 już śpi.  Ja kończę odciągać mleko i też czas do łóżka.  Miłego weekendu!

6 komentarzy:

  1. Nocy to tylko pozazdrościć mogę! U nas nie ma jeszcze tak dobrze! :)
    Ojjj to prawda! Jest co nosić. Nasz jeszcze 4,250 ale też z tygdonia na tydzień odczuwam coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak! Te uśmiechy i gaworzenie to naprawdę sama radość :) jesteśmy na tym samym etapie, więc mogę się domyślić co czujesz :) Mój Kuba 200 gram cięższy :D

    I tak Ci zazdroszczę tych nocy! Dziś u nas było naprawdę ciężko z pobudkami praktycznie co godzinę... nie wiem co się stało, ale mam nadzieję, że długo nie będę musiała czekać na przespaną noc. Chociaż na pół przespanej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takich nocy! Normalnie marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę także tych nocy ;) Ja jeszcze nie wiem jak będą wyglądać moje bo jutro rodzę ;) Mam nadzieję że też będę mogła szybko użyć zdania "Wyspałam się" ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki rozmiar pampersów używacie?
    Uśmiech dziecka jest rozczulający !
    Świetne noce macie tak jak i my !

    OdpowiedzUsuń