niedziela, 9 listopada 2014

No to zaczynamy!

Od zawsze chciałam prowadzić bloga- kilka razy do tego podchodziłam, ale jak szybko zaczynałam, tak szybko kończyłam. Ze zwykłymi pamiętnikami było tak samo- najpierw szukałam pięknego zeszytu (w którym, swoją drogą, żal mi było pisać), nocami myślałam, jak zacząć i kończyłam na dwóch pierwszych wpisach. No cóż. ;)
Tym razem mam nadzieję, że będzie inaczej. Tym razem mam większą motywację. Dużo większą. 10 tygodni temu zostałam mamą cudownego Filipka. Razem z jego tatą (a moim mężem) staramy się ogarnąć nową sytuację.
Chcę mieć swoje miejsce w sieci, w którym będę mogła pisać o naszym Synku, o jego rozwoju, o blaskach i cieniach macierzyństwa, o radościach dnia codziennego. Chwile uciekają tak szybko, nasz syn zmienia się z dnia na dzień... Tu będę mogła te chwile "zatrzymać", będę mogła do nich wracać, ilekroć będę chciała. Kto wie, może kiedyś pokażę bloga synkowi? ;)

3 komentarze:

  1. Witamy w sferze mam blogujących! Ja też miałam zawsze słomiany zapał jeżeli chodzi o pisanie... Blog nauczył mnie systematyczności;) chociaż jeden wpis na tydzień;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Dziękuję za dodanie do obserwowanych. Również to zrobię gdy przesiade się na komputer z telefonu mi ciężko. Czekam na kolejne wpisy i życzę wszystkiego dobrego Wam i Filipkowim

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za pisanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń