czwartek, 29 stycznia 2015

5 miesięcy i infekcja..

Moje dziecko skończyło 5 miesięcy! Standardowe pytanie "kiedy to zleciało?!" :)
Chciałam napisać o wadze Fifcia, o szczepieniu, o rozszerzaniu diety.. Ale jeszcze nie dziś, bo.. szczepienia nie było. W środę zaliczyliśmy wizytę w przychodni, bo jak się okazało, Filipek ma jakąś infekcję wirusową :( Zaczęło się od biegunki (która szybko minęła) i skończyło na gorączce (po której na szczęście też nie ma już śladu). Podajemy probiotyk i jest lepiej. Do tego doszła nam strasznie wysuszona skóra, na której pojawiły się czerwone plamy.. Ja już w głowie miałam milion chorób z azs na czele, ale myślę, że taka była reakcja osłabionego organizmu.. 2 kąpiele w emolium i skóra idealna. Za kilka dni powrócimy do poprzednich kosmetyków i mam nadzieję, że będzie jak do tej pory.
Serce mi się krajało jak widziałam takiego osłabionego i umęczonego Filipka :( prawie cały dzień spał, nie miał ochoty na zabawy, na rozmowy.. Okropny widok chorego dziecka.. Bogu dziękuję, że tak szybko to minęło! Oby choróbska omijały nas szerokim łukiem... Na szczęście teraz jest dużo lepiej. Dziś Filipek był bardzo rozmowny, piszczał, uśmiechał się i kamień spadł mi z serca. Fifko chyba po prostu nie chciał iść do szczepienia- wiedział, że matka panikuje :P ale jeśli objawy się nie powtórzą, to czeka nas to w przyszłym tygodniu.

Dziś od rana sprzedaje uśmiechy i od razu widać, że jest lepiej! :)

5 komentarzy:

  1. Nie ma chyba nic gorszego jak widok chorego dzieciątka... czy to coś bardzo poważnego, czy troszkę mniej, choroba, to choroba... ale cieszę się, że już jest lepiej... Te uśmiechy z samego rana to najlepszy tego dowód! ;) No i niech choroba już więcej do Was nie przychodzi, a kysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bidulka, to się namęczył...ale najważniejsze, że teraz jest już lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny chłopczyk :)
    A choroby są straszne :( dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się nie ma nic gorszego niż chore dziecko.... mam nadzieję że już Filipek się dobrze czuje i choróbsko poszło w niepamięć! :*

    OdpowiedzUsuń