niedziela, 4 stycznia 2015

Rok!

Wczoraj minął dokładnie rok od kiedy dowiedzieliśmy się, że zostaniemy rodzicami. Rok, w ciągu którego tak wiele się zmieniło. Rok, który zmienił nasze życie. Rok pełen przede wszystkim szczęścia, ale też strachu i wielu (czasem niepotrzebnych) obaw. Wiele razy zastanawialiśmy się z Mężem jak to będzie, czy sobie poradzimy, czy wszystko dobrze się poukłada.. A jak jest? Jest najcudowniej! Nie wyobrażałam sobie takiego szczęścia.. Oczywiście,  że mamy słabsze dni, że bywa ciężko, że czasem dopada zmęczenie i bezsilność.. Ale jakoś razem dajemy radę.
Wczoraj mieliśmy jeden z kryzysów, bo Fifek dostał ataku szału, w żaden sposób nie dało się go uspokoić, płakałam razem z nim.. Mąż przejął kontrolę, ja miałam czas by się uspokoić i policzyć do 10.. Fifciowi przeszło (a ja nadal zastanawiam się, o co mogło mu chodzić..), poszliśmy spać i rano obudziło nas radosne "gadanie" naszego dziecka. ;) Dzień od razu staje się piękniejszy.
Takie kryzysy- mniejsze i większe zdarzają się wszystkim, najważniejsze, to znaleźć sposób, by sobie z nimi poradzić.. Podejrzewam, że jeszcze nie jedna taka sytuacja przed nami (baa, będą pewnie gorsze!), dlatego muszę nauczyć się zachować zimną krew, bo moje stresowanie się i płacz, na pewno nie pomogą uspokoić się dziecku.. Ale za każdym razem, gdy on płacze, to serce mi się kraje i gula staje w gardle...

Zmieniając temat, na trochę pogodniejszy- życzę wszystkim, by nowy rok był jeszcze piękniejszy od poprzedniego! (Dla nas 2014 był cudowny, nie wiem czy ten może być lepszy :p) Życzę przede wszystkim zdrowia, reszta przyjdzie sama! ;)

5 komentarzy:

  1. Rok czasu a tyle się zmienia w życiu ! :) Mam nadzieję, że 2015 będzie dla Was tak samo dobry albo i lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie powtarzam - to minie, czas zawsze mija :) i pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Histerie bez wyraźnego powodu są najgorsze... Teraz przed nami najgorszy chyba skok rozwojowy i już się boję :p sądzę, że 2015 będzie na pewno ciekawy! Każdy rok daje nam coś innego. Poprzedni owocował w cudowny czas ciąży, poród i pierwsze miesiące z naszymi skarbami, ale teraz przed nami pierwsze słowa, kroki i poznawanie świata! :) wszystkiego co najlepsze dla Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak, zdrowie najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego:) U nas też niedługo będzie rok jak się dowiedzieliśmy o dziecku...oj ten czas tak biegnie.

    OdpowiedzUsuń